top of page

NAŠE SPOLEČENOST

KARIÉRA

Manažer PR a komunikace

 Pracovní náplň:

  • vedení a podpora jednotlivých projektů a podpora ostatních oddělení 

  • plánování, příprava a implementace komunikační a PR strategie 

  • aktivní vyhledávání komunikačních témat 

  • příprava podkladů pro vedení společnosti 

  • správa webových stránek a sociálních sítí ve spolupráci s týmem 

  • podílení se na přípravě tiskových konferencí a PR kampaní 

  • komunikace s novináři, partnery a komunikační agenturou 

  • textace pro firemní materiály (publikace, tiskoviny, newslettery a tiskové zprávy, PR články, inzerce) 

  • tvorba obsahu na webové stránky a prezentace 

  • základní jazyková korektura textů 

  • pravidelný monitoringu médií a jeho analýzu 

  • interní komunikace

 Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • alespoň dva roky zkušeností na pozici s obdobnou náplní práce ideálně v developerském sektoru 

  • výborná znalost českého jazyka slovem i písmem 

  • zkušenosti s komunikací a propagací značky či produktu 

  • zkušenost s komunikací s novináři a spoluprací s PR agenturou 

  • výborné organizační schopnosti (zkušenost s pořádáním eventů a tiskových konferencí) 

  • zkušenost s prací se sociáními sítěmi 

  • časová flexibilita, kreativita, komunikativnost 

  • zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, systemačnost

 Co vám můžeme nabídnout:

  • smysluplnou práci v dynamickém a inspirativním prostředí 

  • příležitost stát se důležitou součástí skvělého týmu 

  • možnost přispět k růstu naší společnosti 

  • práci v naší nové kanceláři v Říčanech u Prahy 

  • možnost částečného home office 

  • motivující platové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem 

  • 5 týdnů dovolené ročně 

  • ·nástup od ledna 2023 nebo dle dohody

V případě zájmu piště na ladislava.vosecka@contera.cz 

bottom of page